Bloemfontein kinderkoor - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu Bloemfontein kinderkoor - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu

Bloemfontein kinderkoor

Door: Riet en co

Blijf op de hoogte en volg Riet

24 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durbanville

Hallo!
Boven op de tafelberg stond het kinderkoor uit Bloemfontein te zingen... Het was prachtig!!! Ze deelden kaartjes uit waar ze gingen optreden... Gisteren zijn we naar hen gaan kijken in Stellenbosch... Het was SUBLIEM!!! Zo mooi...
Ondertussen zijn we ook al eens naar Blauwbergstrand geweest . De jongens vonden dit zalig!!! Ze hadden wel natte kleren en we hadden geen reserve mee maar we losten dit wel op... Kris heeft nog steeds moeite met stappen, vooral met 1 knie... De afdaling van de Tafelberg zal hij nog lang herinneren...
See you!

• 24 Juli 2014 - 19:00

Oma En Opa:

Leuke foto's.
    Zo te zien dat Charlie en Nelson het fantastisch vonden in de zee.
    Wat is er met de knie van Kris?

Groetjes,

Oma en Opa

• 24 Juli 2014 - 19:30

Justine:

Wow die zee...ziet er daar prachtig uit. Nelson en Charlie zien er zeeeeer happy uit :)!

• 25 Juli 2014 - 16:22

Riet Neyt-Gailliaert:

Kris heeft zijn knie pijn gedaan door het lange dalen van de Tafelberg... Hij neemt Brufen... Iedere dag betert het een beetje...