Emotionele rollercoaster! - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu Emotionele rollercoaster! - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu

Emotionele rollercoaster!

Door: Riet en co

Blijf op de hoogte en volg Riet

15 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Durbanville

Hallo iedereen,
We hebben groot nieuws.... ! We hebben de geboortemoeder van de jongens gevonden !!!!!! Niet via het adoptiebureau... want zij hadden geen gegevens maar op eigen houtje... We hebben haar ontmoet en enkele uren met haar doorgebracht !!! Charlie genoot hier enorm van! Hij zei 'Dit is de mooiste dag uit mijn leven !!!! ' Het was heel speciaal, heel emotioneel... Ze heeft het niet zo goed als wij gehoopt hadden... Moeilijk!!!! Maar zij had ook nooit gedacht om ons terug te zien!En zij genoot om de jongens bezig te zien....
Begin deze week hebben met de opbrengst van het benefietfeest inkopen gedaan voor Ubuntu-House. Leuk om te doen!!! BEDANKT IEDEREEN OM DIT PROJECT TE STEUNEN !!! We kochten veel pampers, voeding, melkpoeder, medicatie, babykussentjes en een droogkast! Ze waren heel blij met deze aankopen!!!
Gisteren nog eens afscheid gaan nemen van Ubuntu-House en de baby'tjes. Vandaag gaan we nog een laatste keer naar NorSA...
Dinsdag gingen we ook op safari. Dit wilden de jongens heel graag doen en dit was voor ons ook leuk na alle emoties...
See you!

• 15 Augustus 2014 - 17:35

Niek:

ik pink hier een traan weg bij dit nieuws over de ontmoeting met mama Afrika, hoe bijzonder voor jullie allen, hoe fijn ook dat dit kon, lieve groetjes !

• 15 Augustus 2014 - 18:49

Aagje:

Dag Riet en co,
    Lijkt inderdaad héél emotioneel , héél ontroerend voor jullie allen zeker,
    de ontmoeting met de mama!
    Wens jullie nog het allerbeste toe op deze toch wel héél bijzondere reis!
    Groetjes,
    Aagje en co

• 16 Augustus 2014 - 13:39

Fam. Ooms-Luts:

Amai, even slikken als ik las dat jullie de geboorte mama gevonden en ontmoet hebben, heel indrukwekkend voor jullie allen denk ik. Deze reis gaat jullie voor altijd in gedachten blijven,... Wij genieten een klein beetje mee hier in België, bedankt om dit met ons te delen.
    Groetjes
    Ande, Thebe, Benny en Ilse

• 16 Augustus 2014 - 15:11

Oma En Opa:

Dag iedereen,

Wij denken aan de jongens, hoe dit voor hen toch wel veel te weeg zal gebracht hebben.
    Geniet nog van de resterende dagen.

Groetjes,

Oma en Opa

• 16 Augustus 2014 - 22:30

Erik, Greet, Unam En Zuna:

Amai, wat een emotionele reis! We kijken er al naar uit om jullie zaterdag te zien!

groetjes

• 18 Augustus 2014 - 20:17

Tamara En Kurt:

Hallo lieve buren,

Hier zijn wij ook eventjes met een berichtje. Ongelooflijk dat jullie de mama van Charlie en Nelson gevonden hebben. We proberen ons voor te stellen hoe jullie en zeker de kinderen zich moeten gevoeld hebben ... emotionele momenten die jullie altijd zullen blijven herinneren. Het is in ieder geval de reis van julie leven. We zien er al echt naar uit om jullie terug te zien. Tof dat we mochten meegenieten van de reisverslagen en mooie foto's.
    Met ons alles goed, tot binnenkort,
    Grtjs van ons allemaal,
    Tamara, Kurt, Sebastiaan en Louise