Internet...at last!!!! - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu Internet...at last!!!! - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu

Internet...at last!!!!

Door: Riet en co

Blijf op de hoogte en volg Riet

20 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durbanville

Hallo iedereen!
Eindelijk internet! Ik die normaal 10 keer per dag haar mailtjes check... Heb internet... Maar ik mist het niet echt! Ik zat er meer mee in dat ik nog geen berichtje op de blog geplaatst had... Er is hier zoveel te zien, zoveel te beleven...!
Onze vlucht is prima verlopen, alhoewel we weinig geslapen hadden... Na 2 tussenlandingen en overstappen kwamen we 'home' in Cape Town! Onze huurwagen stond klaar, dan richting the Lapa Log Cabins... Een klein paradijsje! Zo'n mooie tuin, zo'n mooie huisjes! Ondertussen hangen we de toerist uit; we bezochten al Waterfront, butterfly world, the Croc farm we gingen wijn proeven in Faiview en gisteren op speciale aanvraag van Nelson 'Ratjanga Junction', een leuk pretpark in Kaapstad!!!
Het weer was nog niet op zijn best maar er zit verbetering in. Vandaag gaan we richting Green Market... Nelson en Charlie hebben hier al gezelschap van 2 brave labradors... Prachtig om ze met mekaar bezig te zien...
We hebben hier ook al enkele kleine probleempjes gehad : we hadden de lichten van de auto laten branden... platte batterij! Maar dit werd snel verholpen en een in het slot gevallen slaapkamerdeur..... Hiervoor moest Kris, samen met Samson, de lieve klusjesman van ons verblijf, een venster uithalen !!!!!!!!! Om zo binnen te kunnen en de deur weer open te maken...
Het valt ons en vooral mijn ouders op hoe groot de kloof hier nog steeds is tussen zwart en wit, tussen arm en rijk! Het is gênant...
Groetjes en tot later!
Riet en co

• 20 Juli 2014 - 11:59

Justine:

Wow Charlie en Nelson in de cockpit! :)

• 20 Juli 2014 - 12:12

Hilde:

Alleen maar stralende gezichten. Fijn om jullie ervaring te kunnen volgen.

• 20 Juli 2014 - 14:30

Jacques:

Hallo,
    We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen. Wat je schrijft over de verschillen tussen wit en zwart en arm en rijk is echt iets dat op uw adem pakt. Dat heb ik ook gevoeld toen ik daar was.

Ik zou zeggen , doe jullie best zoals we van jullie gewoon zijn.
    Doe de groeten aan de kinderen en jullie ouders.

Tot de volgende

• 20 Juli 2014 - 16:40

Jaklien:

Wat een belevenis voor de ganse familie !
    blij iets van jullie gehoord te hebben
    vele groetjes,

• 20 Juli 2014 - 19:44

Roos:

Blij te horen dat alles goed verloopt, de kleine ongemakken zullen zeker hetplezier niet bederven.
    Voor Charlie en Nelson met het zeker weer een hele belevenis zijn, terug in het 'home-land', voor jullie allemaal trouwens.

groetjes

• 21 Juli 2014 - 10:33

Oma En Opa:

Groetjes van oma en opa. Dikke knuffel aan Charlie en Nelson.
    Geniet nog verder van jullie reis.
    De vogeltjes en konijntjes stellen het opperbest.

• 21 Juli 2014 - 12:40

Stijn:

Eindelijk! :-)

Ben blij dat daar alles goed verloopt. De groetjes van nonkel en tante voor de hele bende!