Eén van de 7 wereldwonderen... - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu Eén van de 7 wereldwonderen... - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu

Eén van de 7 wereldwonderen...

Door: Riet en co

Blijf op de hoogte en volg Riet

22 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durbanville

Hallo!
Ondertussen laten we mijn ouders en de kids nog meer facetten van Kaapstad zien... The Green Market, waar iedereen Charlie en Nelson aanspreken en waarbij iedereen verwonderd is dat ze een andere taal spreken... Gisteren was het prachtig weer en hebben we de Tafelberg bezocht. Het blijft een prachtige plaats met prachtige zichten, mooie vogels en prachtige vegetatie !!! Charlie en Kris hebben een enkele rit genomen om dan te voet terug te keren ... Ze hebben er maar liefst 4 uren op gestapt maar het was een onvergetelijke ervaring voor hen !!! Ondertussen verkende ik met Nelson de bovenkant van de tafelberg... Zalig! Prachtig!
Vrijdag hebben we een ontmoeting met Tilda van het adoptiebureau, spannend!
Groetjes uit Cape Town!

• 22 Juli 2014 - 12:00

Greet:

Mooi zo vader en zoon op pad! Unieke ervaring!
    Geniet van jullie mooie reis verder, leuk om jullie te volgen!

• 22 Juli 2014 - 15:51

Familie Meex:

Zalig om jullie te volgen ! Brengen jullie onze groeten over aan Tilda ?

Groetjes

Erik, Gwen, Leander, Er
    nest, Elly en Lena-Mare

• 22 Juli 2014 - 18:12

Oma En Opa:

Leuk om iets te vernemen.
    Charlie en Kris moesten zeker niet in slaap gewiegd worden, na zo'n bergwandeling.
    Groetjes
    Oma en Opa

• 22 Juli 2014 - 23:01

Erik, Greet, Unam En Zuna:

Hoe leuk om jullie te volgen! Geniet nog verder met volle teugen en doe Tilda veel warme groetjes van ons

• 22 Juli 2014 - 23:12

Ilse, Davy En Sikolele:

Hoi!
    Jullie hebben daar blijkbaar de tijd van jullie leven! Geniet van deze unieke reis. Doe je ook van ons de groeten aan Tilda en Elzeth?