Ontmoeting met Tilda - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu Ontmoeting met Tilda - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu

Ontmoeting met Tilda

Door: Riet en co

Blijf op de hoogte en volg Riet

25 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durbanville

Hallo!
Vandaag liepen we allemaal wat zenuwachtig voor de ontmoeting met Tilda... Ze had tijd van 12 tot 15 uur... Om kwart voor 12 was ze er al! We moesten niet lang wachten! Het weerzien was heel hartelijk !!! Ze moest enorm kijken hoe de jongens gegroeid zijn! We praatten veel bij... Helaas kregen we ook minder goed nieuws te horen ... Ik zal vanavond een goed glas Zuid-Afrikaanse wijn drinken om dit even door te spoelen! Maar Tilda is nog geen haar veranderd! We genoten van haar mooi Afrikaans! Ik heb haar van iedereen de groeten gedaan en iedereen krijgt ze van haar terug! Dan zijn we nog gezellig iets gaan eten... We hebben al plannen gemaakt om mekaar volgende week terug te zien!
See you!

• 26 Juli 2014 - 10:12

Familie Meex:

Dag Riet, Kris, Charlie en Nelson, oma en opa

Vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar in het geboorteland van onze kinderen. Ook voor jullie is het een emotionele tocht. Zo was het ook voor ons.

Veel sterkte in de moeilijke momenten, veel plezier en verwondering bij al het moois !

Groetjes
    Gwen.

• 26 Juli 2014 - 14:08

Oma En Opa:

Dag allemaal,

Leuk te horen dat het weerzien met Tilda hartelijk was.
    Wat het minder goede nieuws ook is, zoek steun bij elkaar en knuffel de jongens eens extra.

Leuke foto van Charlie bij de bakkerij.

Groetjes aan iedereen en dikke knuffel aan Charlie en Nelson.

Oma en Opa