NorSA - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu NorSA - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu

NorSA

Door: Riet en co

Blijf op de hoogte en volg Riet

30 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durbanville

Hallo iedereen,
Het heeft een tijdje geduurd voor ik weer op het internet geraakte... Maar we zaten ondertussen niet stil... We zagen Two Oceans Aquarium, we zagen Muizenberg, Cape l' Algulhus, Kirstenbosch en NorSA!
Eindelijk kregen we contact met Marietjie (een drukbezette vrouw) en konden we ons project bezoeken... Het was mooi maar tegelijk hard om alles terug te zien... Er is al veel veranderd maar er is nog meer werk te doen... Morgen gaan we met 4 (wij en de kindjes) helpen in Wellington... Kris en Charlie zullen een dak leggen op een huisje in aanbouw en Nelson en ik zullen bij de kleutertjes blijven....
Gert en Greet, we zagen de Ouma van Nita! We moesten HEEL veel groetjes doen en een dikke knuffel voor Nita!!!
See you!

• 30 Juli 2014 - 20:55

Ilse, Davy En Sikolele:

Hoi,

Een township bezoeken blijft aangrijpend, he! Maar hopelijk kunnen we met onze VZW ze daar toch een klein beetje vooruit helpen. En een dagje kunnen helpen in Wellington zal ook wel veel voldoening geven. Veel succes morgen!

• 31 Juli 2014 - 08:33

Roos:

Ik kan me voorstellen dat er heel wat moties los komen als je bij jullie project aankomt.
    De mensen terug zien, juliie werk, met vooruitgang maar ook nog heel wat te doen.
    Mer jullie positieve ingesteldheid zal je zeker de mensen weer een hart onder de riem kunnen steken.
    Geniet ervan!!

• 02 Augustus 2014 - 10:47

Het Thuisfront:

Dag Allemaal,

Fijn om nog een reisverslag te kunnen lezen. Mooie foto's.
    Groetjes aan iedereen en dikke knuffel aan de jongens van opa en oma.

• 02 Augustus 2014 - 20:29

Gert, Greet, Eli En NIta:

Hey Riet en co,

met veel belangstelling volgen we jullie avonturen daar in Kaapstad, we denken dan ook terug aan ons recent verblijf daar.
    Zoals wij het lezen hebben jullie daar een heel speciale tijd, geniet er maar van met z'n allen. Moesten jullie Toekie nog zien, doe haar heel veel groeten terug en zeg maar dat met Nita alles prima gaat...

Groetjes
    Gert en co

ps: kunnen jullie het (nieuwe) adres van Abba en het adres van Thembiso House even aan Tilda vragen en eventueel mailen? Kijk maar of het lukt hoor...