Het leven in NorSA - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu Het leven in NorSA - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Riet Neyt-Gailliaert - WaarBenJij.nu

Het leven in NorSA

Door: Riet en co

Blijf op de hoogte en volg Riet

03 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Durbanville

Hallo iedereen,
Ondertussen hebben we het leven in het dagcentrum van NorSA wat beter leren kennen... Het was druk, mooi, emotioneel... Zie foto's...
Kris en Charlie legden het dak op een nieuw foster huisje, Nelson en ik speelde met de kleuters... We hadden ballonnen mee... In de namiddag bleef Charlie ook bij mij en maakten we ontelbaar veel Loombandjes! Ze vonden dit superleuk! De dag werd afgesloten met muziek en dans.... Mooi !!!
Volgende week gaan we nog een paar keer terug!
Ondertussen gingen we ook naar Cape Point en Spier (het is daar veel veranderd!)
Vandaag een dagje rust... Maar ik denk niet dat we dit zullen volhouden... Het kriebelt alweer om er op uit te trekken!!!
Groetjes!

PS De jongens zijn naar de kapper geweest!!! Het resultaat is heel cool ....

• 03 Augustus 2014 - 20:14

Justine:

Hey Riet, wow wat een ervaringen voor Nelson en Charlie (en jullie ook natuurlijk). Ze zullen dit zeker meedragen in hun verdere leven...zalig dat jullie hen dit laten beleven!! Klasje ziet er heel wat anders uit dan bij ons he....en zeker de lunch :). Groetjes!

• 04 Augustus 2014 - 16:42

Fam. Ooms-Luts:

Hoi,
    Knappe koppe! Amai. Charlie knap gewerkt op het dak. Ik ga de foto's laten zien aan Thebe en Ande (als ze terug zijn van't Chiro kamp), deze met die slang en de andere dieren gaan wel indruk maken.
    Hopelijk is de knie van Kris beter.
    Veel indrukken en mooie belevenissen maken jullie daarmee denk ik. Wij genieten een klein beetje mee, bedankt voor jullie berichtjes.
    Gr.
    Ande, Thebe, Benny en Ilse

• 05 Augustus 2014 - 18:05

Jeanine:

Dag Riet, Kris, Charlie en Nelson !
    Amaai zo'n onvergetelijk avontuur jullie daar beleven ! En dat wij daar zo een stukje mogen in meegaan is heel leuk ! Het zal voor de jongens ook een stukje thuiskomen zijn...Jullie genieten er alle vier met volle teugen van, te zien aan de vele prachtige foto's en reisverslagen. Zo lang naar verlangd en nu zijn jullie daar...
    Vele groetjes, ook aan opa en oma, dikke zoen voor Charlie en Nelson